Про мене


Прізвище, ім’я та по батькові
Заржицька Тетяна Михайлівна
Дата народження
16 травня 1972 року
Місце проживання
Хмельницька область Чемеровецький район с.Бережанка
вул.. Молодіжна 5
Мобільний телефон
0969697801
Електронна пошта
ch91793@ukr.net
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Закінчила Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка у 1994 році
Спеціальність: «Вчитель математики та інформатики»
Загальний стаж
21 рік
Педагогічний стаж
21 рік
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Чемеровецький навчально-виховний комплекс №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, ліцей та міжшкільний  навчально-виробничий комбінат»
9-15-58
nvk1chem@i.ua
Посада
Вчитель математики
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст Вищої категорії
Звання Старший вчитель
Класи, в яких викладаєте
8-Б, 9-А, 9-Б, 11-М
Посилання на власний Інтернет-ресурс
http://chemmatem.blogspot.com/
Педагогічне кредо.
«Ми занадто часто даємо дітям відповіді, які треба вивчити, 
 а не ставимо перед ними проблеми, які треба вирішувати ».
 Роджер Левін
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте.
З метою формування ключових компетентностей при вивченні математики у своїй роботі використовую наступну систему навчання учнів розв’язуванню задач: прийоми аналізу умови задачі;
·         способи пошуку розв’язку задачі;
·         необхідність аналізу отриманих результатів і дослідження розв’язку;
·         засоби, що дозволяють навчити виконувати завдання: вправи на перетворення формул;
·        система роботи із застосуванням алгоритмів щодо виконання завдань різних класів;
·         методика проведення уроків виконання завдань в нетрадиційній формі; використання системи завдань для роботи на різних етапах уроку.
В ході розв’язування  задач я використовую ефект подиву, пізнавальні ігри, створюю проблемні ситуації, ситуації захопленості, ситуації успіху, евристичні бесіди, використовую метод доцільних задач, спостереження, наслідування, експерименту, нового математичного факту, історичного матеріалу.
            Компетентнісно-орієнтовані завдання - це не просто завдання з практичним змістом, це завдання, які спрямовані на формування знань, умінь, здібностей для виконання самостійної пізнавальної діяльності, а також якостей, які обумовлюють готовність до такої діяльності.
  Метою розв’язування  компетентнісно-орієнтованих завдань є розбір стандартних або нестандартних ситуацій (предметних, міжпредметних, практичних).



Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
Математику я викладаю дітям вже 20 років. Мій життєвий і професійний досвід дозволяють констатувати: в будь-якому суспільстві, в будь-яку епоху вчитель, як важливий конструктор людства, повинен бути обов'язково щасливий в усіх відношеннях. Це сукупна категорія всіх якостей, які необхідні кожному, хто вибрав цю професію.  
               Тільки щаслива людина здатна навчити пошуку шляхів прагнення до щастя.     У кожного неодмінно є своя стежка, свій шлях, своя доля. ... Але дати хороший імпульс - закласти міцний стрижень моральності в дитячі та шкільні роки дитині, підліткові, юнакові, дівчині - головна місія Вчителя.   
 У зв'язку з модернізацією освіти, до запитів суспільства XXI століття перед собою я ставлю серйозні вимоги. Мій сучасний випускник повинен вміти ясно висловлювати свою думку, діяти з розумом, прагнути до знань і досконалості. Намагаюся виховувати для суспільства працьовитих, підприємливих, прагнучих до новизни молодих людей.
        Моя мрія - навчити дітей вчитися. Сьогодні це необхідно. А для цього, на мій погляд, потрібно змінити роль учня: з пасивного слухача перетворити його на активного учасника навчального процесу. Це важко, тому що багато дітей сьогодні просто не хочуть вчитися. Немає бажання, терпіння, посидючості. Але мені здається, що вихід із ситуації все ж, є. Ми повинні зробити навчальний процес творчим, а школу перетворити на світ цікавих відкриттів. І якщо дитина відчує це, вона буде вчитися із задоволенням, поступово відкриваючи нове навколо себе і в собі.




















Немає коментарів:

Дописати коментар